Kwaliteit en flexibiliteit staan op 1


Amani Zorg werkt uitsluitend met gediplomeerde zorgverleners. Onze zorgverleners worden geselecteerd volgens onze uitgebreide selectie criteria. Er wordt gelet op scholing en persoonlijke kwaliteiten.
Op deze wijze ontstaat er bij Amani Zorg een sterk team met uitstekende kwaliteiten, waar betrokkenheid en verantwoordelijkheid van groot belang is.

Bekijk hier onze
meest gestelde vragen


FAQ

1Ik wil me aansluiten bij Amani Zorg
Vul het inschrijfformulier in. Je werkt al als zzp’er. Je wilt je richten op kwaliteit en je focus leggen op zorg verlenen en je cliënten de tijd te geven die ze verdienen. Dan is Amani Zorg de perfecte match voor jou.
2Ik schrijf me in en dan..
Graag plannen we altijd een persoonlijk gesprek met je in. Tijdens dit gesprek leggen we uit wat Amani Zorg is en wat we voor jou als zzp'er doen. Ook is het mogelijk je tijdens dat gesprek direct in te schrijven. Je krijgt dan direct toegang tot onze online omgeving. Via deze omgeving kun jij belangrijke documenten uploaden en persoonlijke gegevens invoeren en controleren. Zodra deze gegevens compleet zijn kunnen we jou gaan inzetten op zorgvragen.
3Wat voor opdrachten kan ik verwachten
Bij het kennismakingsgesprek krijg je een uitleg over de werkwijze van Amani Zorg. Hier zullen we o.a. uitleggen dat je de opdrachten kan verwachten die jij zelf graag wilt uitvoeren. Amani zorg bemiddelt jou in het vinden van de ideale match tussen jou, de cliënt en/of een zorgorganisatie.
4Hoeveel fee vragen jullie?
Voor het totale Amani Zorg basispakket, bemiddeling en dienstverlening betaal je maandelijks een procentuele fee. Die fee wordt maandelijks berekend over de omzet die jij in die maand gedraaid hebt. Het percentage kan per verschillen. Neem voor meer informatie contact op met Amani Zorg.
5Kan ik gelijk aan de slag
Ja je kan gelijk aan de slag, zodra we kennis hebben gemaakt en je inschrijving hebben afgerond.
6Bereikbaarheid Amani Zorg
Amani Zorg is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Tijdens kantooruren kun je Amani Zorg altijd bellen met al je vragen. Buiten kantoortijden zijn wij alleen bereikbaar voor noodgevallen ten aanzien van zorgvragen. Heb je overige vragen over bijvoorbeeld je contracten, administratie, online omgeving dan willen we je vragen deze tijdens kantoortijden te stellen. Op de website kan je de contactgegevens terugvinden.